marți, 28 august 2012

Depanari de amintiri cu un vechi prieten...

Stau si savurez o cafea cu o veche prietena din copilarie. Si am decis sa ii pun cateva intrebari de ce a mai facut ea in timpul cat nu ne-am mai vazut. Vreau sa aflu picanterii, barfe si dragoste doar e si ea ca si mine ca si voi. Incerc sa aflu cat mai multe de la ea spre deliciul vostru.
-Hello Ioana, cum mai e viata?
Ioana: Buna Flavia, de cand nu ne-am mai vazut a trecut mult timp s-au intamplat multe de atunci si viata mea s-a schimbat.
-Chiar asa, astept sa imi povestesti tot.
Ioana: E mult de povestit, sper ca ai timp.
- Iti dedic tie tot timpul din lume.
Ioana:ok
- Deci cum ti-ai petrecut vara?
Ioana: Am iesit cu prietenii, am fost la mare tot cu ei unde am intalnit cel mai dragut baiat  pe care pur si simplu il ador. E sensibil, intelegator, si arata foarte bine.
- Pai si sunteti impreuna?
Ioana: Aaa nu, a fost doar o distractie de mare, nici macar nu am mai tinut legatura.
-Pai  asta e trist, de ce nu ati incercat sa mai tineti legatura?
Ioana: Pentru ca el a plecat cu noua lui prietena la munte, deci sa zicem ca si eu am fost pentru el doar o distractie.
-Ok, atunci hai sa schimbam subiectul. Cum e viata de liceanca, cum ti s-a parut primul primul an de liceu,cum e cu noii colegi?
Ioana: Totul pare sa fie bine desi nu am crezut ca unii colegi vor fi asa ipocriti.
-Ipocriti? La ce te referi cand zici asta?
Ioana: Pai cum sa iti explic, ei se dau prietenii tai cand defapt nu vor sa obtina de la tine decat ceea ce vor si dupa te parasesc atunci cand ai nevoie de ei...
-Da stiu cum este. Si cum merge dragoste , ai vreun tip special?
Ioana: Daa... sa zicem ca am cunoscut un baiat foarte special cu care am petrecut niste clipe de vis.
-Am petrecut? De ce vorbesti la trecut?
Ioana: Pentru ca am acum 4 luni am trecut printr-o perioada mai dificila si ne-am despartit...
-Cum asa? Din ce motiv?
Ioana : Sa zicem ca a cunoscut o persoana mult mai importanta decat mine, iar ei acum sunt impreuna de 4 luni.
-De 4 luni, dar parca acum 4 luni v-ati despartit?
Ioana:Da asa e dar a gasit acea persoana in timp ce era cu mine....
-Adica te-a inselat?
Ioana: Nuu se poate numi inselat, noi eram atunci intr-o perioada de proba.
-Chiar si asa, tot nu a fost frumos ce a facut.
Ioana: Oricum, este o poveste lunga si nu mai vreau sa vorbesc despre asta este mult prea dureros pentru mine.
-Te inteleg... sa spunem ca stiu prin ce treci.
-Si ce picanterii imi poti dezvalui?
Ioana: (rade) Tocmai ce imi facusem o programare la ginecolog
-Ca tot veni vorba, ti-ai gasit o persoana speciala cu care sa iti pierzi " the v-card"?
Ioana:Nu nu am gasit pe nimeni si nu cred ca o sa o fac prea curand. Dar totusi pe cine mint nu stii niciodata ce iti rezerva viata.
-Ai vreun iubit acum sau esti single?
Ioana: Sunt singura, si ma simt foarte bine asa, nu am obligatii fata de nimeni si distractia e mai mare. Daca tot vrei picanterii iti zic, o ard cand vreau, cum vreau si cu cine vreau.
-Cum asa tu nu crezi in dragoste?
Ioana: Nu ca nu cred dar nu am gasito inca.
-Crezi ca o  sa o gasescti candva?
Ioana : Posibil, dar pana atunci vreau sa experimentez.
-Si ce inseamna la tine experimentatul?
Ioana: Trebuie sa cunosc baieti noi si dupa voi incerca sa am si eu o relatie stabila.
-Multumesc Ioana pentru timpul acordat, sper sa ne mai intalnim.
Ioana: Nu ai pentru ce , chiar imi era dor sa ne vedem si sper ca o sa ne mai intalnim.
-Normal ca ne vom mai intalni.
Asta a fost tot dragii mei sper ca va veti bucura de acest interviu asa cum mi-a facut si mie placere sa il iau.
Pana pe data viitoare va lasa si nu uitati orice s-ar intampla sa va tratiti viata din plin.Va pup dulce
















                                                Flavia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu