luni, 27 august 2012

Alegeri...

Ce ar trebui sa faci cand cineva te pune in postura sa alegi intre doua persoane?Raspunsul ar fi: " ascultati inima si alege pe cine trebuie", ok asta ar fi cel mai bun raspuns dar gandindu-ma mai bine de ce sa iti asculti inima? Poate ea te va indruma gresit,poate vei face alegerea gresita si acum urmeaza intrebarea magica "dar daca?".Dar daca am ales gresit, dar daca el era persoana potrivita? Asa iti umpli capul de intrebari fiecare incepand  cu " dar daca", incepi sa nu mai dormi sa te gandesti la alegerea facuta daca este cea buna si tot asa.
Pe cine poti alege pe cel cu care te simti in siguranta si stii ca nu te va face sa suferi sau pe cel pe care atunci cand il vezi inima ta incepe sa bata atat de tare incat nu mai poti respira, pe cine sa alegi pe cel care iti e mai mult un bun prieten sau pe cel care iti ofera acei "fluturasi" in stomac, acum vine raspunsul ascultati inima si fa ce e cel mai bine. Pana vom avea un raspuns pentru toate vom mai face greseli si inca cate si ar trebui sa invatam din ele. Eu cu greselile mele voi cu ale voastre.
Pana data viitoare eu v-am pupat dulce si aveti grija ce faceti.





                                                                  Flavia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu